Saturday, December 22, 2012

Teluk Kemang

Seronok juga sekali sekala bawa anak2 pergi piknik..jauh dari bandar..cuma laut terbentang luas di depan mata..beralaskan pasir putih..berbumbungkan awan biru..sungguh nyaman..aman damai..tenteram..

Dapat mandi laut..kadang bila badan dipukul ombak terasa bagai satu terapi atau satu pukulan yang amat menenangkan jiwa dan minda..sungguh tenang..

Anak2 juga amat teruja hingga lupa soal makan..haha..dapat main pasir yang jarang2 disentuh berjam2 lamanya..siapa yang tak teruja kan?

Dari semalam saya berdoa agar cuaca hari ini cerah dan perfect untuk kami berkelah..dan Ya..cuaca hari ini sungguh perfect!

Kami bertolak dari Shah Alam pukul 10:30 pagi..dan tiba di Teluk Kemang tepat jam 1 tengahari..disana kami menyewa khemah ditepi pantai berharga RM25..sangat berbaloi kerana sangat dekat dengan pantai..sambil mandi boleh sambil tengok barang2..

Juadah yang sempat saya sediakan cuma nasi goreng, karipap serta nugget ayam..sebelum pulang kami sempat singgah di restoran asam pedas..ternyata menepati selera dan harganya juga sangat berbaloi berbanding di Shah Alam..

Sedikit gambar buat kenangan saya dan keluarga..

No comments:

Post a Comment