Showing posts with label Anniversaries. Show all posts
Showing posts with label Anniversaries. Show all posts

Saturday, August 18, 2012

Happy 5th Anniversary!

Lagi post masuk dlm draft..huhu..update jugak la no..


Tup tup dah 5 tahun jadi isteri..
jadi pasangan..
jadi teman sebantal..
jadi partner sejiwa..
suka duka tangis dan tawa..
kejap sayang..
kejap gaduh..
kejap sayang balik..
Syukur Ya Allah saya bahagia..
Dengan adanya Habib dan Nuha..
Tiada apa yang lebih utama..
Selain keluarga tercinta..

Thank you Allah for The blesse

Saturday, August 20, 2011

Selamat Hari KITA 18.08.2011!


Tuesday, August 2, 2011

Happy 29th Anniversary to my beloved parents!!!

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan yang ke 29 kepada ayah dan mak saya (01.08.1982)..Encik Latib bin Ishak dan Puan Habsah binti Abdul Hamid..Forever Loving Couple!

Gambar Aidilfitri tahun lepas..memang betul gambar terbaru mak dan ayah tak ada dalam handphone saya ;P
Eh! bukan semalam ke 01.08? Ya memang semalam..saya dah pun ucap sesudah sahur semalam..bulan puasa ni teringat pula masakan mak..sambal belacan ayah..meleleh air liur..rindu mak dan ayah sangat2..raya nanti kami balikkk..bukan janji tapi pasti!! InsyaAllah..