Wednesday, December 26, 2012

Teluk Kemang Lagi!

Sekali sekala..kalau 2 kali maknanya 2 kala lah ya..haha..tak ada tempat lain ke?? You know what..kalau en suami ajak pegi lagi besok pun saya sanggup..sungguh! I'm still in PD mood..best ja..rilex ja rasa..

Kali ni kami pergi dengan 2 family..family saya bersama adik saya Ikram dan kawannya Hakim serta family Haidar kawan en suami..memang bertambah meriah lah kan..saya sediakan makanan berat manakala kawan saya Sumiatun sediakan junkfood & buah-buahan untuk diratah..

Suasana Teluk Kemang pada hari cuti Krismas ni sangatlah padat..mujur dapat juga khemah berdekatan pantai dengan kedudukan sangat menarik..

Macam biasa kanak2 lah yang paling happy..bapak2nya pun sama..punya syok berendam sampai lupa nak kasi can mak2nya pula..tapi tak apa sebab hari tu panas sangat..dah kena sunburn pun..huhu..jadi kami lebih selesa duduk bersantai dibawah khemah sampai hampir terlena dan biarkan kaum bapak melayan anak2 masing2..heheh..bila lagi kan..

Habib yang ramah tamah dapat kawan baru..pelancong warga China turut dijadikan kawan..lelaki kacak itu sangat suka melayan Habib..main dengan Habib..mandi laut dengan Habib..buat sand castle depan khemah kami bersama Habib..Habib lagi suka..haha..

Sebelum pulang kami sempat singgah di Cowboy Place..dari luar gerainya nampak menarik..hidangan ayam panggang bersama sosnya dan sup kosong serta nasi kukus cuma berharga RM5 sepinggan..sangat sedap..adik saya makan 3 pinggan..hahaha..kemain lapar..tapi malang sekali bagi en suami hidangan tersebut kurang menepati seleranya..kari tak jual ye..sorry!!

Sedikit gambar saya paparkan buat kenang kenangan..

No comments:

Post a Comment