Friday, October 3, 2014

Eh kena shopping??




Kali ni bukan salah saya ye..Cik Zalora ni yang bagi kupon..Alhamdulillah..murah rezeki..so terpaksa lah saya pergi shopping jugak..shopping online je pun..terima kasih Zalora..saya dah survey kat website Zalora tu tapi apa pun tak berkenan..cuma satu backpack je yang berkenan pun..tapi kena tanya en suami dulu..kot beg tu tak sesuai dengan ai..hihihi..kena tanya jugak sebab takut nanti saya tak guna pun..terperuk dalam almari je..kalau en suami komen bagus rasa confident ja nak guna..nak beli baju pun macam tak sesuai ja dengan saya..saya ni bukan jenis feminin pun..baju nak yang loose..ketat2 tak mau..paling suka fabrik denim/jeans..kat Zalora macam for ladies kinda..ok lah nanti saya godek lagi kot ada barang yang terberkenan..lagipun kpon expired lambat lagi..pelan-pelan kayuh..

No comments:

Post a Comment