Friday, April 26, 2013

Curi Masa

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu..

Saya sebenarnya agak lapang beberapa hari ini sebab account tahun lepas dah siap diaudit..dan cukai pun dah siap..hari Isnin ni boleh submit..fuhhh..lega yang teramat sangat..tahun2 yang lepas saya selalu dikompaun oleh LHDN sebab lewat submit..adeh..my bad..tapi tahun ni belum sampai deadline (30 Jun) saya dah siap..Syukur..

Hari ni Sabtu macam biasa..en suami sibuk juga as usual..tapi saya tak ada plan nak bawa anak2 pergi ke mana2..cuma pagi tadi keluar hantar Habib ke kelasnya dan bawa Nuha breakfast di Subway..mungkin sebelah petang nanti ikut en suami ke Asam&Jeruk's Store..

Kelmarin usai solat Jumaat en suami terus ke Asam&Jeruk's Store..tak lama kemudian saya juga terut serta..jadi pengacau je sambil ambil gambar dan tengok2 staf buat kerja..



Selepas solat Asar kami sama2 keluar sight-seeing di tepi tasik sekitar Masjid Negeri..macam ini lah selalu..en suami terpaksa curi2 masa untuk bersama keluarga..kami makan2 di Kedai Kopi Restoran..layan anak2 main bola di padang dan bagi makanan pada ikan dan kura2 di tasik..sangat seronok..anak2 apatah lagi..

Lewat petangnya saya bawa anak2 balik ke rumah dan en suami sambung tugas di Asam&Jeruk's Store..ada kerja yang perlu disiapkan segera..

Saya sangat bersyukur pada Allah..walau bukan mudah tapi kami sangat suka dengan apa yang kami lakukan..kami perlu berkerja lebih lagi untuk mencapai impian kami..Asam&Jeruk adalah penyumbang modal utama kepada bisnes yang lain..Jadi kami perlu berusaha untuk memajukan lagi Asam&Jeruk..InsyaAllah impian kami untuk bersara "Muda dan Kaya" akan tercapai jua..










No comments:

Post a Comment