Monday, June 25, 2012

BLOGs Saya!!

Saya minat menulis..tapi tak ada skill..saya suka menulis sejak kecil lagi..tulis cerpen..tulis puisi..tulis diari..bila dah pandai guna komputer saya taip karya saya di komputer..saya ulang2 baca karya yang saya tulis setiap hari..hihi..dan setiap kali baca ada saja yang nak diedit..

Bila masuk Kolej, saya belajar guna internet dan berblog..blog pertama saya adalah pada tahun 2005..andainya saya masih aktif mungkin saya cuma makan duit hasil Nuffnang je kan sekarang ni..kuikuikui #jokes# blog tu memang usang tak pernah diterokai pun..

Sarah The Kampung Girl sarahnurlatib.blogspot.com
#jangangelaknaa#

Selepas itu saya aktif di friendster pula dan berblog disitu..kebanyakan karya yang dipaparkan disitu adalah hasil karya saya sendiri..ada juga tulisan makteh saya disitu..tak ada yang special pun..tapi hasil idea sendiri saya kira sungguh bermakna dan berharga..kan??

Tapi malangnya pihak Friendster delete semua blog content dan blog tu dikira tak wujud dah..ppfff..hangin je tau..

Dan akhirnya terlahirlah blog ini..blog yang saya sayang..blog ini umpama open diari saya, idea saya, pandangan seduit saya, karya saya dan semualah..boleh juga dikira back up memori saya sebab semuanya ada disini..resepi, gambar dan yang penting readable but not erasable..hopefully!

Blog ini asalnya ditulis hanya untuk saya dan anak2 saya..tapi memandangkan saya punya sedikit audiens jadi saya cuba untuk menulis seperti saya menulis sekarang..

Selamat membaca..yang baik dari Allah..dan yang buruk you already know where come from..TQ!

No comments:

Post a Comment