Saturday, May 17, 2014

Teacher's Day 2014

Selamat Hari Guru..
Cita2 asal saya selain business woman, saya nak jadi Pensyarah..itu yang saya sebut kepada cikgu ketika usia saya 10 tahun..kemudian bertukar kepada business woman bila saya semakin besar..best kan jadi pendidik ni?? Ladang pahala..
 
Sempena Hari Guru, saya order mini Pavlova je dari Kak Zah 1 box..16 pcs..saya tengok kat newsfeed ramai kawan2 saya bungkuskan hadiah untuk guru kepada anak2 diorang..aduhh..rajinnya..next year saya pun nak buat macam tu juga lah..hihihi..
 
Kawan saya yang mengajar di Sekolah Seksyen 13 lagi lah lumayan..hadiah penuh meja..anak murid loaded belaka..hahaha..untung jadi cikgu favourite..hadiah bukan calang2..
 Untuk teachers Habib, ini je yang saya bagi..harap teachers suka..hihi..
 Selamat Hari Guru..
Guru Pencetus Kreativiti, Penjana Inovasi

No comments:

Post a Comment