Saturday, April 14, 2012

Promo: Dental surgery~

Entry ni rupanya termasuk dalam draft..ceh..update juga la kan walaupun dah hampir 2 bulan yang lepas..

Dengar macam serius je kan..tapi sebenarnya biasa je..tapi nak jugak tulis kat sini mana la tau kan ada yang nak buat dental surgery tapi dok takut2 macam saya sebelum ni..dengar je surgery dah ngilu rasa..dah terasa sakitnya..saya buat surgery ni di Klinik Pergigian Dr Nagarani..kat seksyen 9, shah alam..belakang McD..

Sebenarnya saya suka sangat dirawat disini..kalau saya cakap tak sakit percaya tak? tapi memang betul tak sakit..saya tunggu juga rasa sakit itu..bersedia..sebab doctor bagitau awal2 bila ubat bius hilang akan ada rasa sakit..kepala pun akan terasa berat..ya memang betul..bila ubat bius hilang..kepala berat sangat..bahagian gusi terasa sakit sedikit..tapi still ok..tak sesakit yang saya bayangkan..

Kalau ada plan nk buat dental surgery..boleh la datang sini..patient tak berapa ramai..selalunya tak payah appointment pun..fees normal..sama macam tempat lain jugak..Yang pentng jangan takut..selawat syifa' banyak2..Good luck!

No comments:

Post a Comment