Saturday, September 24, 2011

Semalam 24/9/2011..

Semalam 24/9/2011 genap umur saya 28 tahun..dah tua kan..tapi saya semakin bersemangat dan lebih ceria berbanding dulu..syukur dengan nikmat kebahagiaan yang diperolehi..Saya masih belum terima apa2 hadiah dari en suami..sengaja tak nak tanya..dia masih sibuk..sebelah petangnya, en suami dan Habib belikn kek Tiramisu dan Sate Kajang..

Semalam juga pembukaan kiosk Asam & Jeruk yang ke-6 di Kompleks PKNS Shah Alam..Alhamdulillah..sambutan memberansangkan..

Semalam genap usia Nuha 6 bulan..Nuha lahir pada 24/3/2011..
Dan semalam juga hari pertama Nuha makan solid food..Ya..hari yang saya tunggu2 telah tiba..

Tahniah untuk saya kerana berjaya menyusukan Nuha sepenuhnya..dan tahniah juga kepada Nuha sebab Nuha dah jadi ‘Exclusively Brest Fed Baby’..beruntungnya Nuha! Nuha minum susu ibu sepenuhnya secara terus dari saya..setitik susu pun tak pernah dibekukan..Alhamdulillah..Solid food pertama Nuha adalah bubur nasi kosong + sebiji buah kurma yang diblender halus..itu saja..nanti saya cerita lagi dan upload resepi serta gambar..sekian..

Happy Birthday Mama! Habib dah 'colek' ising tu..hihi..

No comments:

Post a Comment