Saturday, March 7, 2015

Let It Go!!

Kelmarin treadmill dan exercise bike dah selamat dibeli oleh Encik & Puan suami isteri (lupa tanya nama..my bad!) nak bawa balik Johor katanya..terima kasih banyak2..ada lagi selonggok bikes Habib dan Nuha nak let go nih..tapi kena tanya budak dua orang tu dulu..huhu..kalau ikutkan hati mama nak jualkan ja semua tu..nanati kalau bebudak tu setuju, saya post iklan ye..saya memang nak clearkan space kat bahagian tu so boleh letak almari buku kat situ..saya nak buat build-in bookshelf tapi en suami macam tak setuju..dia lagi suka letak almari buku biasa..boleh ubah2..ermm..kita tengok nanti siapa yang menang!!

Badan letih sangat hari ni..first time pergi PIBG meeting..pukul 12pm baru habis..Habib pulak ada TKD..dah la breakfast minum coffee je pagi tadi..diorang jamu bihun tapi perut saya ni jenis tak boleh makan bihun pagi2..nanti kembung..emosi pulak tak berapa setabil..malas nak cakap2 hari ni..diam lebih baik..rasa nak marah je bila balik tengok baju sekolah nak kena cuci..kasut sekolah..kain baju harian berlonggok belum cuci..comforter pun kena cuci lagi..ada orang ter'babas' malam tadi..mimpi jadi bomba gamaknya..habis comforter, cadar semua..hmmm..tengok pun dah rasa letih..tak cuci nanti bau hancing pulak..aduhhh..mujur la dapat suami perihatin..balik rumah dia dah siap masak..Alhamdulillah..

En suami ke Melaka hari ni..saya balik dari sekolah, terus dia past batton..so semua saya kena settle sendiri..okeyyy..

Tarik nafas dalam2..
Hembus perlahan..
Let it go ~~

No comments:

Post a Comment