Monday, November 4, 2013

Kek Karemel Pelangi.

Kek ni saya buat minggu lepas.
Yang bestnya jadiiiii..Sedap sangat..
Keknya gebu sangat tapi karemel tak berapa nak jadi..tak cantik..
Bila makan kena tutup mata baru la sedap..hehe..

Kek ni saya ternampak di fb kawan..saya jadi tak keruan..nak order dengan kawan tak boleh sebab jauh nun di Perlis..akhirnya saya godek blog K.Ita www.azlitamasammanis.com..Google je 'kek karemel azlita masam manis'..keluarlah page nya..
Kek ni adalah raja segala kek kata K.Ita..
Saya ikut resepi k.Ita sebijik-sebijik. Ntah tang mana silapnya karemel saya tak berapa cantik..tapi rasa sedap sangat..

Nak resepi?
Boleh terjah ke blog k.Ita sebab resepinya saya dah tak ingat ;p
Hanya gambar yang jadi tanda ingatan..hahah..
Nanti bila saya buat lagi, saya update resepinya hokey?!
Tengok gambar dah la yer..




No comments:

Post a Comment