Thursday, March 1, 2012

U/P: Pengirim Emel!

Kepada kamu si pengirim emel..


"Jangan susah hati..itu IMPIAN saya..saya tulis impian itu di BLOG saya!"

"Jangan sakit hati..saya cuma dapat apa yang saya mahu TETAPI saya belum jadi seperti apa yang saya mahu!!"

"Cita-cita saya masih jauh..masih tinggi untuk digapai.."

"Syukurlah kamu menjadi seadanya..syukurlah kamu dengan apa yang kamu ada.."

"Lihatlah kebaikan dan kelebihan diri kamu sebelum melihat dan menilai orang lain dengan melulu.."


..daripada saya si penerima emel!

2 comments:

  1. bersabarlah..sesungguhnya sabar itu akan beri kita kemenangan.. InsyaAllah (^_~)

    ReplyDelete
  2. Baling batu tp lupa nak sembunyikan tgn..heheh..i knw who she is..stalker x jd..mls nk lyn tp sengaja tulis kt blog..pasni klo buat lg tulis kt fb plak..

    ReplyDelete