Friday, December 30, 2011

New Page - Didik Anak

Assalamualaikum blog reader sekalian..bulan ni sememangnya sangat sibuk..kesibukan saya akan berterusan sehingga bulan hadapan..huhu..saya sebenarnya rindu nak update blog..rindu nak cirta (slang mami tanjung) pasal family aktiviti espacially anak2..rindu nak upload gambar2 yang dah sarat dalam folder kat desktop tu..nak share video lagi dari Youtube yang dah saya 'add to favorite'..uihh..jenuh jugak nak post nanti..Nanti Ye..Saya nak buat yang senang dulu.. Hari ni saya cuma nak kongsikan dengan kalian tips2 yang saya dapat dari DidikAnak.com..Saya sangat suka membaca tentang keibubapaan..mungkin juga terpaksa kerana hanya saya sendiri mengasuh anak tanpa bantuan dari sesiapa termasuk orang tua..jadi tips2 dari pembacaan menjadi panduan dalam saya mengasuh dan mendidik anak2..Contohnya e-book yang saya beli dari DidikAnak.com cuma RM30 sahaja..tetapi ilmu dan manfaatnya sangat banyak..Jadi saya bercadang untuk berkongsi dengan kalian tips2 yang boleh diguna pakai dan masih relevan untuk zaman sekarang..Saya telahpun copypaste beberapa tips ke page baru DISINI..atau boleh klik terus pada border di atas 'Tips Didik Anak.com'..Selamat membaca dan saya akan update dari masa ke semasa..InsyaAllah..


Sekian.


Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment