Monday, April 4, 2016

Down to Memory Lane

Lama saya tak mencoret di sini. Hari ni rajin nak menulis mai dah..so mari menulis! Harapnya ada yang sudi membaca..

Hari ni luang masa dengan En suami jalan2 intai2 fulus haha..kami jarang dapat jalan2 berdua..ishh jarang apanya memang tak pernah pun..setakat breakfast berdua kat restoran Mamak pernah lah..
Dari UTC Pudu kami ke Central Market..lama tak pi CM..dulu CM ni tempat jumpa En suami..ahahaha..bukan dating tapi jumpa ja sebab kawan En suami ada buka kedai kat dalam CM ni dulu..habis kerja je terus naik tren turun CM..then kami pi makan dengan kawan2 dia atau kawan2 saya..
Dah lain CM sekarang..macam2 benda ada..paling tak boleh tahan kedai coklat berleluasa..hadoi la..menguji keimanan sungguh..
Jalan punya jalan En suami nak beli baju kelawar (kaftan) kat saya tapi sempat ditepis dengan berhemah bila nampak pricetagnya dekat RM60 sehelai..tak berbaloi..kalau kat Kelantan boleh dapat 3 helai dengan kualiti kain yang sama..jadi kami tengok2 je lah sampai la jumpa kedai kasut ni..saya suka sangat pakai kasut colourful..biar baju dull asalkan jangan kasut..teringat masa sekolah dulu suka sangat sebut "ushar kaki larr!!" Maknanya macam hebat lah..Now lebih kurang sama lah maksud penyampaiannya..Last time masa pi Singapore saya dah beli 2 pasang tak ingat harga SGD13 je kot..tapi tadi kat CM cuma 2 pasang RM50. Harus lah sambar 2 pasang..nak beli Toms ori tak mampu lah naakkk..pakai yang fake sudah..boleh beli banyak..boleh tukar2..

Ok lah sampai sini saja cerita di CM..sampai ketemu lagi..BYE!

No comments:

Post a Comment