Saturday, June 21, 2014

Firefly CREATE A DIALOG CONTEST - Main Prize Winner!

"Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu kan.."

Syukur Alhamdulillah..
Dah banyak kali saya masuk contest, bukan setakat tak menang, surat atau emel "Dukacita  dimaklumkan anda tidak berjaya.." pun tak ada! Huhu..

Sebagai surirumahtangga sepenuh masa, saya suka buat aktiviti sebegini dan saya kira patut dijadikan sebagai hobi..setiap kali ada contest sebegini pasti saya akan cuba nasib..tak kira secara online atau offline..

Saya pernah masuk peraduan di Readers Digest yang menawarkan hadiah bernilai RM250,000.00..hadiah saguhatinya juga tak kurang lumayan iaitu sebuah Honda Civic..Fuhh! Saya sangat mengharap..akhirnya saya kecewa sendiri..jadi selepas dari kejadian tersebut, setiap kali saya masuk contest, saya terus lupakan..saya akan cuba contest lain pula..dan lupakan terus..jika tiada perkhabaran, maknanya saya tak berjaya lah tu..

Antara hadiah yang pernah saya terima adalah berbentuk voucher..seperti voucher penginapan 1 malam di Equatorial Hotel untuk 2 orang dari RHB, voucher discount Sembonia dari Sogo..ermm ada lagi..tapi saya tak ingat..semuanya tak mewah mana..

2 minggu lepas semasa saya tengah survey harga tiket flight untuk balik kampung, ternampak lah contest ni.. FIREFLY CREATE A DIALOG CONTEST.. Dengan selambanya saya join dan terus emel dialog yang sesuai..saya emel lebih dari satu dialog..dan seperti biasa, saya lupakan!

Nasib menyebelahi saya kali ini..saya dapat emel yang mengatakan "Tahniah, anda berjaya!" saya menang besar..hahahahahahaha..happy sangat..Main Prize Winner lagi..2 returns tiket dari Subang ke Koh Samui..hohohoh..saya check harga tiket di website Firefly..naahh..1 tiket berharga lebih kurang RM500++..saya dapat 2 tiket maknanya hadiah tersebut bernilai RM1000++..Fuhh! Syukur sangat2..
Jika nak pergi dengan budget sendiri memang tak lah kan..sebab tahun ni kami akan pulang beraya Haji di Bangladesh..jadi memang tak plan nak melancong ke mana2 pun tahun ni..


Oklah sampai disini saja..jumpa lagi di lain entry..bye!

No comments:

Post a Comment