Thursday, September 13, 2012

Chalk Board Paint..

Atau nama melayunya cat papan kapur..hehe betul ke??
Saya appy cat ni kat dinding 'mati' yakni tak tau nak letak apa kat dinding tu..kalau letak perabot, menyemak je rasa..nak letak frame gambar macam tak sesuai..nak letak rak pun tak boleh sebab dinding tu adalah laluan ke bilik tidur utama dimana ia adalah laluan paling kerap digunakan..

Cat ni boleh beli secara online di Alibaba.com..harga sebotol kecil 500ml RM90..apa yang menariknya, anak2 boleh conteng dinding dan berkarya tanpa had..mama yang tengok pun sama teruja..boleh juga jadi message board..tak perlu la terkinja nak cari pen dan kertas..sangat best ok..

Saya pilih warna hitam sedondon dengan counter kitchen kabinet..selari je warnanya..ada banyak warna sebenarnya..boleh pilih yang mana sesuai dengan cat dan perabot rumah sendiri..saya bercadang nak cat semula bilik Habib dengan warna oren muda..may be saya akan beli cat papan kapur ni juga dan akan cat seluruh dinding bilik..so Habib boleh menconteng dan berimaginasi dengan selesa..

Anak2 saya sangat sukakannya..pagi2 lagi bangun saja dari tidur terus minta kapur..mama layankan aje..

Anak2 happy mama lagi happy..

No comments:

Post a Comment