Thursday, August 16, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam Aidilfitri saya ucapkan kepada blog reader (kalau ada :) kepada kawan2 lama mahupun yg baru kenal..keluarga dan saudara mara yang rajin selongkar blog saya..tak lupa kepada para pelanggan/pekerja/pembeli/pembekal semualah..dengan ucapan "tahun ni tak de hamper ke?"

Saya hulur sepuluh jari tak kurang tak lebih kepada yang muhrim dan lapik kain kepada yang bukan muhrim memohon ampun dan maaf dari hujung kepala hingga ke hujung jari kaki..mohon halalkan makan minum saya & keluarga..yang baik datang dari Allah..yang buruk itu dari saya sendiri..jadi mohon ampun segala dosa yang telah saya & keluarga lakukan secara langsung mahupun tidak langsung..

Real people are not perfect! Perfect people are not real!

Akhir kata
Selamat pulang ke desa..
Selamat menyambut hari mulia..
Selamat mencuci segala dosa..
Selamat hari raya..
Dari kami sekeluarga!

No comments:

Post a Comment